Laser ontharen

Laser ontharen Amsterdam​ met Soprano ICE

Laser ontharen Amsterdam? Op het gebied van definitief ontharen is de Soprano ICE de beste optie. Een ontharingsapparaat dat zo effectief, veilig en tegelijkertijd comfortabel is, was nog nooit eerder gemaakt.

De Soprano ICE SHR methode is in meerdere klinische studies bewezen als de veiligste methode van laser ontharing voor alle huidtypes. Met SHR, worden haarfollikels beschadigd, niet door een enkele puls van hoge energie die de huid kan verwonden, maar door herhaalde korte energie pulsen. Andere lasers kunnen je huid verbranden

Super koelend handstuk

Het uitzonderlijk koelende handstuk van de Soprano ICE maakt het een grote verbetering ten opzichte van IPL. De huid blijft koel terwijl de haarzakjes dieper in de huid worden opgewarmd. Het volledig nieuwe handstuk met de saffierentip koelt tot -4 graden Celsius. Koeler Laser ontharen bestaat niet!

Laser ontharen amsterdam

Veilig laser ontharen met SHR

De SHR-techniek behandelt uw huid veilig en is vrijwel pijnloos. De Soprano ICE produceert 10 pulsen per seconde op een laag energieniveau in de SHR-modus, waardoor de haarzakjes langzaam opwarmen. Het tijdperk van pijnlijke flitsen is voorbij. Oudere systemen gebruiken pulsen met hoge energie, die de huid kunnen beschadigen.

Bovendien kunnen donkere huidtypen veiliger en effectiever worden behandeld door de combinatie van SHR en het zeer koelende handstuk.

Zelfs een zomerse gebruinde huid kan gemakkelijk worden behandeld met de Soprano ICE. De alternatieve methoden zoals IPL en ELOS kunnen dit niet.

Ook zeer geschikt voor de donkere huid

Voor Tous staat letterlijk voor: “voor alle” Dit geldt ook voor de Soprano ICE Laser ontharen behandeling van Amsterdam. Zowel mannen als vrouwen kunnen de laserbehandeling ondergaan. Alle huidtypen kunnen echter behandeld worden. De strenge veiligheidsnormen van de Amerikaanse FDA worden door de Soprano ICE nageleefd. Wij kunnen uw ongewenste haargroei stoppen, ongeacht uw blanke of donkere huid

Laser ontharen Amsterdam

Het resultaat

Technieken zoals IPL en ELOS zijn niet meer nodig. Deze zijn niet zo effectief en veroorzaken onaangename pijn. Wij helpen u veilig en comfortabel van uw ongewenste haargroei af met de Soprano ICE Laser ontharen Amsterdam.

Neem contact met ons op voor vragen over onze behandelingen. Je kunt ons altijd bezoeken tijdens onze openingstijden aan de Kinkerstraat 3H in Amsterdam voor een persoonlijke kennismaking.

Meer Lichaamsbehandelingen:

Scan de code